czwartek, 8 marca 2012

Rycerze, wybawcy :D


Dziś słów parę o moich wybawcach. Mimo tego, że już nie jestem nastolatka mam skórę trądzikową, bardzo trądzikową. Powodów tego stanu rzeczy jest wiele, a i wieli sposobów radzenia sobie z nim się chwytałam. Raz jest lepiej, raz gorzej. Ostatnio jest lepiej i to dzięki tym dwu panom, o których z radościom Wam donoszę.


 Normalizujący tonik matujący (tołpa)

Producent pisze "Nasz dermokosmetyk delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek i normalizuje wydzielanie sebum. Działa ściągająco i antybakteryjnie. Przywraca fizjologiczne pH skóry i długotrwale matuje". Jest także pozbawiony składników mogących powodować alergie. Zawiera kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk PCA, ekstrakt z mirry i kwas mlekowy.

W 100% zgadzam się z tym co obiecywała. Faktycznie dzięki tonikowi skóra jest bardziej matowa i lekko ściągnięta (ale bez przesady). Kolejnym pozytywnym objawem jest widoczne zmniejszanie się porów skóry. Preparat faktycznie ma właściwości złuszczające. Od dawna nie maiłam na twarzy wystających, brzydkich strupków, suchych skórek i dużych, przebarwionych plam. Tonik przyjemnie pachnie, lekko owocowo, trochę korzennie. Jego opakowanie to butelka z dość twardego plastiku z nakrętką, która po naciśnięciu przechyla się i otwiera.Jest całkiem estetyczne i solidne, nie otwiera się w torbie. Produkt jest wydajny, ja stosuję go co najmniej dwa razy dziennie, a na zdjęciu pokazuję stan po miesiącu używania.

Jedyne czego nie byłam w sanie sprawdzić to hipoalergiczność. Mi się nic po niem nie działo, ale nie mam skóry alergicznej, więc nie jestem dobrym królikiem doświadczalnym. 

Podsumowując:
pojemność: 200ml
cena: 23,99zł

+ działa :D
+ nie wysusza
+ ściąga, zmniejsza pory
+ peelinguje
+ ładne, porządne opakowanie i zapach

- drogo ciut


Punktowy koncentrat korygujący (tołpa)

Zdaniem producenta "Służy do miejscowej walki z niedoskonałościami skóry. Przyspiesza eliminację istniejących zmian i zapobiega powstawaniu nowych. Działą antybakteryjnie i ściągająco. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia." . Zawiera kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk PCA, ekstrakt z mirry i kwas mlekowy (czyli te same składniki co w toniku).

Tak, znowu się zgadzam. Krem jest bardzo fajny. Faktycznie przyspiesza gojenie się, wchłanianie grudek i wyprysków, uważam, że nie sprawdza się w przypadku zaskórników, ale to w końcu nie jest jego zadanie. Krem jest biały i dość gęsty, ale po nałożeniu w skórę i wklepani staje się niewidoczny. W związku z tym można nakładać go nawet na dzień, przynajmniej teraz, kiedy nie ma ostrego słońca. Latem mimo braku ostrzeżeń nie ryzykowałabym, bo kwas + słońce często = przebarwienie.Krem opakowany jest w metalową tubkę, która może nie jest najładniejsza i najwygodniejsza, ale nie zasysa powietrza i to zdaniem producenta przedłuża ważność preparatu i zwiększa higieniczność. W sklepie kremik zapakowany jest jeszcze w kartonowe pudełeczko, na którym z wierzchu i w środku zapisane jest sporo porad i informacji.

Podsumowując:
pojemność: 7ml
cena: 27,99zł

+ nie zostawia plam, nie ściera się, nie złuszcza
+ zapobiega i zmniejsza przebarwienia i blizny
+ przyspiesza gojenie (o ile nie jest to efekt placebo :P)
+ higieniczne opakowanie

- jeszcze drożej
- mógłby działać troszkę szybciej


Na koniec. Wszystkiego najlepszego drogie panie!!
Bardzo lubię dzień kobiet tak przy okazji i jest to dziwnym trafem jedyne święto tego typu, który obchodzimy. A jak u Was?

5 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj obchodzę urodziny siostry bo akurat dziś ma:P Tobie też wszystkiego naj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam problemu z trądzikiem, ale mój facet ma problem z wiecznie zapchanymi porami i pryszczami, myślisz, że też by mu pomogło? Tzn tonik, bo ten żel to pisałaś, że na zaskórniki nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować, ale na 100% nie mogę stwierdzić.

      Usuń
  3. Hej, już odpowiedziałysmy na Twoje zaproszenie - tag :) Zapraszam do nas i pozdrawiam cieplutko,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe recenzję !
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń